יום שני, 2 בספטמבר 2013

אירוח אתר על גבי שרת ייעודי

כל אתר אינטרנט וכל פורטל עסקי חייבים שרת מארח. השרת המארח הוא האחראי על אחסון כל האינפורמציה שהאתר מכיל. עבור חברות גדולות ופורטלי אינטרנט משמעותיים האפשרות של רכישת או השכרת שרת ייעודי היא אופציה מצוינת. למי מתאים לארח אתר על גבי שרת ייעודי? כיצד בוחרים חברת אחסון שרתים?

מתי כדאי לבחון את האפשרות של אחסון אתרים על שרת ייעודי?


עבור חברות גדולות או עסקים עם צורך במקום אחסון גדול מאוד על גבי שרת, עבור פורטלי אינטרנט גדולים האפשרות של אירוח אתר או פורטל על גבי שרת ייעודי בהחלט כדאית. שרת ייעודי מבטיח לכם אבטחה טובה יותר משרת ציבורי, עדיפות גבוה יותר בתיקון תקלות ומהירות עבודה גבוהה יותר הפורטל שלכם. ישנן חברות שמעדיפות לרכוש שרת ייעודי שימוקם בבניין החברה או אפילו להקים חוות שרתים משלהן. חברות אחרות מעדיפות לשכור שרת מחברת אחסון שרתים כדי להימנע מההוצאה והטרחה הכרוכות בתיחזוק חוות שרתים/

למי אין צורך בשרת ייעודי?


אתרים קטנים, אתרים אישיים ואתרים פרטיים לא זקוקים לשרת ייעודי כמובן. שרת ייעודי עבור אירוח אתר אינו מתאים למגזר הפרטי אלאל יועד יותר למגזר העסקי. כמובן שאין כל מניעה לאדם פרטי לרכוש חבילת אירוח אתר מחברת אחסון שרתים שתהייה בגודל משמעותי מאוד, אך המחיר והטרחה של שרת ייעודי לרוב לא יתאימו גם לאתרים הפרטיים הגדולים ביותר.

כיצד בוחרים חברת אירוח אתרים?


חברת אחסון השרתים שתבחרו חייבת להיות חברה מוכרת וידועה, חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה שלא תעלם לכם לפתע יחד עם כל המידע שעל השרת. כמו כן, יש לבחור חברה שמעניקה שירות סביבי השעון וכמובן תמיכה טכנית ברמה גבוהה, זמינה לכם בכל שעות היממה ולאורך כל השבוע. חשוב מאוד לבחור חברת אחסון עבור אירוח אתר שמספקת גיבוי לשרת שלכם, רצוי מאוד גיבוי שלא נמצא על גבי שרת באותה מדינה. כמו כן, כמובן שמחיר הוא פרמטר חשוב ויש להתחשב בו אך כשמדובר בשרת ייעודי עליו מאוחסנת כל האינפורמציה של העסק שלכם רצוי לא לחסוך ולבחור בחברה הטובה ביותר. 

מידע נוסף ניתן למצוא באתר שלנו - אבולוציה VIP אחסון אתרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה