יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

למה כדאי לבדוק היכן אתם מאחסנים את האתר שלכם?


בדומה למגורים בבניין בו אתם תוהים מי יהיו השכנים שיתגוררו אתכם בבניין, כך גם בנוגע לאחסון אתרים- אתם צריכים לדעת מי הם השכנים המאחסנים אתכם את האתר שלהם באותה חבילת אחסון. לעיתים מדובר באתרים שיכולים לפגוע בדירוג האתר שלכם. לפיכך, המאמר הבא יסייע לכם לזהות שכנים שעשויים לפגוע בכם.

 מהי שכונה רעה לפי גוגל?


לעיתים בין השרתים המאחסנים את המידע עשויים להופיע אתרים בעלי תוכן שמזיק לאתר שלכם כגון אתרי סקס או אתרי הימורים וזאת לצד האתר שלכם. בדיוק כפי שאתם בודקים היטב את סביבת המגורים בבית שלכם ואת השכנים, כך יש לעשות כאשר ברצונכם להפעיל אתר אינטרנט.
מהי שכונה רעה? שכונה רעה הוא כינוי לאתרים בעלי תוכן לא חוקי הכולל אתרי מין, אתרי הימורים. גוגל בודק את הכתובת וברגע שהוא מוצא שכתובת האתר שלכם שוכנת במקום לא טוב הוא מוריד את ערך  האתר שלכם, זאת בדומה לקרבה לגורמים שיכולים להזיק לאיכות החיים שלכם בשכונת מגורים.

כיצד לעלות את ערך האתר שלכם?


בדיוק כפי שאתם מבצעים תחקיר מקיף לפני שאתם בוחרים שכונת מגורים, כך עליכם לבצע תחקיר מקיף לפני שאתם תגלו כי האתר שלכם שוכן ביחד עם אתרים שיכולים להזיק לו. אם אתם לא רוצים שגוגל יוריד את ערך האתר שלכם ישנן מספר פעולות שאתם יכולים לעשות:


הימנעות מאחסון חינם

אתרים שגוגל מכנה בשם שכונה רעה יכולים להזיק לאתר שלכם לטווח הארוך.  חברת אחסון אתרים המציעות המציעים אחסון חינם יכולים לקבל כל אתר וגם אתרים בעלי תוכן שלילי.

רצוי לאחסן בשרתים מקומיים


בבואכם לאחסן את האתר שלכם עומדות בפניכם מספר אפשרויות:1. אחסון בשרת מקומי- אחסון בשרת מישראל המאפשר גישה מהירה למידע.2. אחסון בחו"ל: מחייב אתכם לשלוט בשפה האנגלית כדי שתוכלו לקבל סיוע במקרה הצורך. לעיתים אתרי בעלי תוכן שלילי יכולים להימצא בשרתים בחו"ל, שם הם נפוצים יותר.
כך או כך, בבואכם לבחור מקום בו תאחסנו את האתר שלכם יש לביא בחשבון את העניין של שכונה רעה, כי אחרי הכל לא הייתם רוצים שהאתר שלכם "יגור" במקום בו יש שכנים רעים שיכולים להשפיע על האתר לשלילה, אלא בדיוק להפך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה